Att så fina ord kan komma ur en så smutsig mun.

Mitt lov bestod av många saker som inte borde skett. Men en av de kvällarna som jag tillät fyllan ta över var den med en långhårig mans-vän. Jag hittade senare dagen efter hittade ett utkast/anteckning på min mobil som jag skrivit 02:36

"Jag skulle vilja säga att världen inte är så abstrakt som den verkar vara. Dock lever vi i en väldigt naiv värld, jag lever i en naiv värld. Men jag vill ändå dra slutsatsen om att jag har väldigt många genuina vänner. Jag hade nog inte skrivit detta om det inte vore för min surrealistiska vän. Du var full och jag var full i Aprilsolen. Trots att jag skriver detta betyder inte det att varken jag eller du är någonting. Vi kanske mest går runt och låtsas, låtsas vara någonting vackert och betydelsefullt. Men i själva verket är vi endast två förvirrade tonåringar, varav en av dem skriver ett utkast på mobilen och vill dela med sig av sin tankar innan huvudet exploderar och rummet täcks med gojs för att min hjärnsubstans också exploderar överallt. Jag bara låtsas."

Haha, fina ord från en fummlig hjärnsubstans skulle jag vilja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0