4 födelsedagar och ett fiasko och en allahjärtansdags-dag.

10 anledningar till varför man inte ska tycka om alla <3-dag

1. Känslan av att man är tvungen att visa någon uppskattning gör det svårare och känns mer påtvingat. Kanske är dags att byta datum snart eller? Kan man inte bara tycka om varandra alla dagar? Kanske är alla <3-dag till för folk som inte vågar fråga/säga saker till varandra, nu har de jävlarna sin chans, men det känns väl lite fegt kanske.
2. Röda rosor är fult och geléhallon är inte så gott som alla tror. Sen blir man tjock av det. Så med en ros i munnen och en massa tvångs-ätning av geléhallon, står jag hellre över denna dagen. Känns inte okej.
3. Jag får säkert inget brev/ros/geléhallon iallafall. Kanske därför jag försöker förpesta omgivningen så mycket att alla slutar med sånt här trams.
4. Egentligen är jag bara avundsjuk och vill ha geléhallon. För det är så jävla gott.
5. Jag önskar att alla kunde vara snälla mot varandra.
Jag älskar både geléhallon och rosa. Men mest zoo-apor.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Sara, Alla hjärtans dag är bara ett kommersiellt jippo för att butiker ska tjäna mer. Man kan väl visa uppskattning andra dagar?

2010-02-16 @ 17:13:30
URL: http://blogg.bybenjamin.se/
Postat av: Sara

Ja det tycker jag också Benjamin! Det är helt rätt!!

2010-03-02 @ 21:34:21
URL: http://tenorklav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0