Hon har ctrl-alt-delete på läget.

Sus - En harmoni uppbyggd av grundton, låter ju fint. Det känns som att jag lever i ett sus-ackord. Väntar på att bli fulländatd men jag blir liksom aldrig det. Fast sus kan ju också vara fint, riktigt fint. Jag trodde att man skulle bli smart när man blir myndig, men ibland känns det som att jag gör dummare saker nu än innan. Kanske är det vad vi kallar för puberteten, men vem vill vara i den egentligen? Mest ett stadie innan man blir fulländad, som ett sus-ackord. Man vill ju inte berätta hur man tar sig dit man är, bara att man är fulländad, sålänge man är ute ur puberteten.

Det finns så många fina saker som folk inte märker. Jag tror att om man letar efter magi så hittar man det nog innan man dör. Jag önskar bara att jag trodde på magi innan jag fyllde 11, då kanske jag hade fått reda på att jag var en häxa. Jag menar vem vill vara en mugglare, det rimmar på smugglare och det låter ju inte så värst kul. Det var väl mest det och puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0