likt pinocchio har jag aldrig lärt mig hur man somnar.

Nu har jag cyklat till och från Kivik från Kristianstad och jag hade kul. Jag har blivit full med mina vänner. Jag har varit hos en jobbcoach som heter Dan från Nybro. Jag har insett att jag är hungrig. Jag har övervägt att göra saker men inte dragit någon slutsats. Jag väntar på en slutsats men orkar inte dra den. kuk

Jag har så mycket frustration i mig. Typ som molekyler i blodet som bara simmar runt och gör mig rastlös. Jag känner mig som scooby doo när han ska börja springa, fast jag kommer ingenstans utan stannar i ett moln av grus men fötter som springer likt en hamster i hjul. kuk

Jag går runt med ständig pollenallergi och snuvar, nyser och kliar överallt. Jag har insett att jag är för naiv för mitt eget bästa. Man får aldrig tillbaks så mycket som man ger, aldrig i kukens jävla kuk-helvete.

Men fan vad ba det känns att lyssna på mina sprakiga högtalare som har skrikit ut för mycket musik i sina dar. Helt jävla kuk-underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0