Jag kan få dig när du vill

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1450735/tenorklav?claim=xhbf7vwkb6d">Följ min blogg med bloglovin</a>

Man var tvungen att lägga in den länken. Annars dör man kanske nej det gör man inte. Det krävs mycket för att dö. Man måste ha så lite livslust att den inte ens finns. Då snackar vi lite. Men jag är glad, jag är gladare än vanligt, klart man är vresig men det är ju bara puberteten. Utöver puberteten så är jag glad och lyfter snart från jorden, men bara när jag inte är ensam. Nu ska jag göra en lista över saker som bevisar att jag är glad.

  • Jag vill skriva hemliga saker på imman på duschväggen om andra. Även om jag vet att jag är ensam i badrummet så skriver jag fina saker snabbt och sen suddar jag ut det igen. Som om ingenting hänt.
  • Jag lyssnar på musik och älskar det för andra gör det. Jag relaterar all musik till glada saker och tänker på glada saker och göra glada saker.
  • Jag vill skriva ner fina tankar och vill fånga andras. Jag vill springa med en hov och fånga fina ord och röster.
  • Jag vill ha picknick med andra, ligga på en filt och titta på klockan medans den bara snurrar och snurrar. Vi bryr oss inte utan låter den jävlen snurra så ort den bara vill och kan.

Jag älskar att vara med andra. Blir som en skakad sockerdricka, tillslut exploderar man och skummar upp. Man bara bubblar och bubblar. Men det finns alltid någon som vill dricka, trots att man är skummad och bubblig. Andra tror jag vill det.
                                                                            Andra - a + e puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0