Jag vill vara våren för alla blir så glada att se henne

Jag har ett par nya solglasögon som är rosa med leopardmönster, de får mig att må bra ljust för stunden. Tillfällig lycka som sagt. Läste nyss mina omdömen. HEJ HOPP. Jag önskar bara att jag kunde förstå saker mer, koppla saker fortare och äta mindre. Stess = mat och mat = stress. Hur ska jag klara detta? Nej för att ta mig själv på allvar så har jag ett projektarbete som ska vara klart om tre ynka dagar och jag har en felaktig frågeställning, med denna vetskapen överväger jag att hoppa genom fönstret eftersom det är smidigare än att hoppa in i ugnen och grillas ihjäl.

Jag hoppas på Robinson men har nu också sökt Au Pair jobb världen runt. Skrev att jag älskar barn - gör jag det? Det får man väl göra isåfall. Hoppas man inte blir slagen av pappan i familjen bara.

Jag vill bara flytta till nåt land där man dricker ur röda muggar på fester - Amerika?
Get real Sara, du är född som en fattiglapp, du kommer att dö som en fattiglapp - Alladin. Annars förutom att livet bytt riktning ganska rejält, så är det väl rätt mycket puss på livet. Min vän har ju erkännt sin kärlek för mig, Klara. Här kommer en dikt till henne av mig;

Klara, du är som en saga,
fast du luktar mer.
Klara, du är som en saga,
du luktar som nått bra.
Klara, du är min saga,
Vill du skriva vårt slut?

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vill se aladdin snart

2010-03-16 @ 20:57:57
URL: http://memorandum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0