Solen är gul men har också fläckar

Barock&Rokoko är så tråkigt att jag skulle jämföra det med att klappa en haj, strävt och grått. Jag har klappat en haj förresten. Jag funderar mycket på dumma saker, oväsentliga saker. Det är bara synd att mina tankar inte kommer förändra mänskligheten, för det önskar jag ibland. Men det önskar väl alla, jag menar jag ser mig själv som smart och vet att jag har bra åsikter om saker, men då kommer en av alla mina oväsentliga tankar, så tänker ju alla och därför spelar det ingen roll. Det spelar ingen roll, varför sträva efter att vara så smart som möjligt när alla egentligen har bra åsikter om man i slutändan alltid utgår från sig själv? Det finns inget svar Sara så varför ens ställa frågan? Är de någon som kommer svara? Nej. Så sluta rista in saker i denna dödsdömda blogg. Haha dramatiskt men sant.

Önskar bara att jag kunde ta ett extra-tuggummi och få folk att bära saker åt mig, men det fungerar inte, inte ens om man haft tandställning och har raka tänder. Ännu en onödig tanke; visst det är kul och bra att ta av sin tandställning, men det är bara tillfällig lycka. Det enda som finns är tillfällig lycka. Som redan sagt/skrivit i denna blogg; om man vaknar en dag och känner att mitt liv är perfekt, då dör man tror jag. Så jag vill bara gratulera dig Sara, du kommer leva ett långt och drygt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0