Varför räkna livet i hyror när man kan räkna i drinkar?

Jag vill att folk ska förstå hur mycket jag tänker och spekulerar kring saker, mest för att saker ploppar upp vid konstiga tillfällen. Som spyan under fyllan, så plötsligt kommer mina tankar. Fast egentligen spelar det ingen roll för jag kommer dö smart eftersom jag redan vet allt i hela världen. Det fina är att ingen av er kan säga emot mig för att jag är smart när det väl gäller och det är sånt som spelar roll, att ta rätt beslut i fel ögonblick gör ögonblicken till de rätta. Men ibland tar jag fel beslut i rätt ögonblick men det spelar ingen roll. Småsaker spelar ju roll ibland, som min vän säger - Det är detaljerna som räknas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0